dilluns, de desembre 11, 2006

No guanyareu!

Escrit arran de l’atac al local del PSC de Sant Cugat

En el meu poble hi ha violència. A Sant Cugat hi ha qui no respecta a l’altre per la seva forma de pensar. Hi ha qui s’expressa a cop de pedrada i no ha entès que la llibertat va costar molt de guanyar al nostre país. Al PSC ens han trencat uns vidres de matinada, per quarta vegada en dos anys, d’amagat, de nit, sense donar la cara, a l’estil dels delinqüents. Han trencat uns vidres però han trencat molt més...
El meu país no es fa sobre la base dels bons i els mals catalans. Aquest acte va en sentit contrari als meus ideals. Jo estic en política per la igualtat entre les persones, per poder ser més lliures, per fer una Catalunya i un Sant Cugat on la violència no sigui mai el recurs de la política. Els qui han fet aquest acte quin futur ens ofereixen? Penseu-hi. Saben trencar però no construeixen absolutament res!
Vosaltres els qui utilitzeu la violència sou feixistes. Així de dures són les paraules, però així d’exactes i precises per aquells que no sabeu conviure en un món on les persones tenim dret a pensar diferent. Us ho dic clar i català, us combatre amb la paraula, no accepto, no em resigno a aquest futur estèril per la meva ciutat, per la meva família.
Violents feixistes, si llegiu aquestes paraules, sapigueu que som molts més els que pensem que aquesta no és la via i que nosaltres no necessitem de la nit i de les pedres per expressar-nos. No guanyareu!